کردستان با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه داده است/ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تقویت شود معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان توانسته‌ است با کمترین بضاعت و امکانات، بیشترین خدمات را به همشهریان، مسافران، گردشگران و آحاد مردم ارائه ‌دهد. به […]


کردستان با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه داده است/ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تقویت شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان توانسته‌ است با کمترین بضاعت و امکانات، بیشترین خدمات را به همشهریان، مسافران، گردشگران و آحاد مردم ارائه ‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جواد واحدی روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سفر به استان کردستان و حضور در جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده توسط مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کردستان، اقدامات بسیار مناسبی در سه حوزه مدیریتی انجام و اعتبارات خوبی هم جذب شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی ضمن تقدیر از کسب رتبه‌های متعدد برتر کردستان در رتبه‌بندی‌های استانی وزارت میراث‌فرهنگی، افزود: این موفقیت بیانگر میزان تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، رسانه‌ها و در رأس آن استاندار کردستان است، چرا که از زمان حضور ایشان تاکنون شاهد پیگیری‌ها و تحولات خوبی در حوزه مأموریتی بوده‌ایم.

او با بیان اینکه رئیس‌جمهور همواره بر موضوع گردشگری و اولویت دادن به این مقوله مهم در تمام تصمیم‌گیری‌ها تأکید دارد، گفت: خوشبختانه دولت نیز به این اتفاق‌نظر رسیده‌ است که صنعت گردشگری از صنایع پردرآمد برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

واحدی با بیان اینکه مدیریت محدودیت است و مصونیت نیست، عنوان کرد: در حوزه مدیریتی همواره شاهد مباحث و موضوعات گوناگونی بوده‌ایم لذا اولین تأکید و توصیه این است که مدیران باید پاسخگوی مسئولیتی که بر عهده گرفته‌اند باشند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی یادآور شد: جای‌جای استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی است و وزارت میراث‌فرهنگی این آمادگی را دارد تا در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان همکاری لازم را داشته باشد.

او در پایان سخنانش ضمن تسلیت و محکوم کردن حمله ددمنشانه و غیرانسانی رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعدانی، اظهار امیدواری کرد دیگر شاهد این جنایت‌ها در هیچ‌جای دنیا نباشیم.

کویستان عبدالحکیمی