سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هدف کی‌یف از اقدامات تحریک آمیز را متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح کشتار جمعی دانست. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دنبال به راه انداختن جنگ هسته‌ای در جهان […]

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هدف کی‌یف از اقدامات تحریک آمیز را متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح کشتار جمعی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دنبال به راه انداختن جنگ هسته‌ای در جهان است.

به گزارش الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: رئیس جمهور اوکراین به دنبال به راه انداختن جنگ هسته‌ای در جهان است. هدف کی‌یف از اقدام تحریک آمیز با منفجر کردن بمب کثیف، متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح کشتار جمعی است.

او در نشستی خبری در مسکو افزود: غرب برای طولانی کردن درگیری تلاش می‌کند تا قرارداد‌های تسلیحاتی بیشتری به دست آورد. هدف باج خواهی هسته‌ای اوکراین، گرفتن کمک‌های مالی و نظامی بیشتر از غرب است. زلنسکی از کشور‌های غربی خواست حملات پیش دستانه علیه روسیه انجام دهند.

زاخارووا تاکید کرد: از غرب می‌خواهیم تا با اعمال فشار بر اوکراین، آن را از ماجراجویی خطرناک دور کند. نظام کی‌یف، نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را هدف حمله قرار می‌دهد و حفاظت روسیه از این نیروگاه، مانع وقوع فاجعه شده است.