آمار خانواده های شهدا در هیئات های مذهبی آمار قابل توجهی هست. حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه آمار خانواده های شهدا در هیئات های مذهبی آمار قابل توجهی است اظهار داشت: توجه به خانواده‌های شهدا و تجلیل از پیرغلامان ایثارگر برای اولین‌بار در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان صورت گرفته است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

آمار خانواده های شهدا در هیئات های مذهبی آمار قابل توجهی هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه آمار خانواده های شهدا در هیئات های مذهبی آمار قابل توجهی است اظهار داشت: توجه به خانواده‌های شهدا و تجلیل از پیرغلامان ایثارگر برای اولین‌بار در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حجت الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه تبلیغ و تبیین رسالت انبیا بوده و تمام دقت در این است که ظرایف کار را مد نظر قرار دهیم اظهار داشت: البته آنچه که اسلام و پیامبر اکرم (ص) برای تبلیغ مطرح کردند و جز پیگیری‌های انقلاب اسلامی است، از شرایط فعلی جامعه فراتر است و باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به مقتضیات زمانه اذعان کرد:یقینا استفاده از ابزار روز و توجه به اقتضای زمان میتواند نقش مهمی در مسائل تحولی دین و تبلیغ داشته باشد و رویکرد ما توجه به خواسته های نسل جوان در عرصه های تبلیغی است و منظور اصلی ما این است که از ابزارهای جدید که دیگران برای انحراف جوانان ما استفاده میکنند استفاده کنیم.
وی با اشاره به هم‌فکری نخبگان در آغاز فعالیت‌ها، تصریح کرد: برای جذب نسل نوجوان و جوان و برای ریل‌گذاری و هدف‌گذاری در این مسیر این جلسات برگزار شده و در جلسات آموزشی برای مبلغان منتخب، بهره‌مندی از فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با عوامل سازمان تبلیغات به پرداختن و برنامه‌های شادی‌آفرین و نشاط افزا تاکید داشتند و همیشه قسمتی از برنامه‌ها به این رویکرد توجه داشته است و این خارج از مبانی شرع نیست.

وی خاطرنشان کرد: نگاه نو و تحولی به تبلیغ و برنامه های فرهنگی شهر را درراس کارهای خود قرار دادیم و سازمان تبلیغات مسئله تبلیغ را مسئله ای برای همه مردم میداندو همانگونه که مردم حمایت کردند ما هم تمام تلاش خود را میکنیم که بتوانیم برای همه‌ی مردم ارائه مطلب و تبلیغ داشته باشم.
وی پرداختن به آموزش را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: کسی که مسئولیتی را بپذیرد و تخصص به سرانجام رساندن را نداشته باشد اشتباه است، از این رو برای منتصوبان این اداره باید آموزش وجود داشته باشد و افراد را نسبت به شرح وظایف و روند استفاده از ابزارها آشنا کرد.
حجت الاسلام فوقی  با بیان اینکه مساجد نقش اصلی را در رشد و ارتقا فرهنگ مردم دارند، گفت: مسجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی است اما مردم نباید از جریانات فرهنگی و معنوی محروم بمانند و جز خوانی قرآن در چهارباغ عباسی فصل جدیدی از برنامه‌های دینی و مذهبی را برای همه مردم رقم زد و جوانان در هر ظاهری به این برنامه‌ها استقبال نشان دادند و این نمونه‌ای از بسط فضای معنوی و در نظر گرفتن همه آحاد مردم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه آمار خانواده های شهدا در هیئات های مذهبی آمار قابل توجهی است اظهار داشت: توجه به خانواده‌های شهدا و تجلیل از پیرغلامان ایثارگر برای اولین‌بار در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان صورت گرفته است.

خبرنگار: الهام خانی