تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم از انتخابات دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از انتخابات ناامید کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در جلسه تبیینی اهمیت حضور در انتخابات ویژه […]

تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم از انتخابات

دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از انتخابات ناامید کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در جلسه تبیینی اهمیت حضور در انتخابات ویژه کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کردستان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده که انتخابات، مساوی نظام است و بنابراین با انتخاباتی که منجر به تشکیل یک مجلس قوی شود، مشکلات مردم کاهش می‌یابد.
وی افزود: نظام اسلامی دنبال این است که مشکلات و نارضایتی‌های مردم را حل کند؛ حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود تا با قوت در خدمت مردم باشد.


حسینی در مورد انتخابات ۱۱ اسفند افزود:امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نا امید کند که پای صندوق رای نروند که اینجا همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و دعوت، زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید بدانیم در انتخابات به دنبال چه موضوع و هدفی هستیم، تمام تلاش مسوولان و متولیان بر این است تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم و به نهایت هدف خود یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی دست یابیم که لازمه آن وجود مدیران اصلح و کارآمد است.

وی افزود: برای انتخاب مدیران اصلح و کارآمد نیازمند انتخابی درست هستیم در این زمینه باید از چراغ راه مسلمانان یعنی قرآن، روایات ائمه و امامین انقلاب بهره‌گیری کرد تا با شناخت معیارهای اصلح تحقیق و تفحص افراد کارآمد را بشناسیم.