اعتراف سارق به ۶۵ فقره سرقت قطعات خودرو فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازدستگیری سارق اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: با دستگیری مالخر این پرونده ۱۱۹ عدد ECU مسروقه خودرو کشف شد. حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار سرویس […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازدستگیری سارق اموال و تجهیزات داخل خودرو در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: با دستگیری مالخر این پرونده ۱۱۹ عدد ECU مسروقه خودرو کشف شد.

حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و وسایل خودرو در برخی محلات سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی گسترده توسط ماموران انتظامی در نهایت سارق شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۶۵ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو شهروندان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده در عملیاتی دیگر خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۱۹ عدد انواع ECU مسروقه خودرو کشف و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند