با نزدیک شدن به موعد انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر، محبوبیت رئیس جمهور دموکرات آمریکا همچنان در قعر قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،بر اساس نظرسنجی جدیدی که از سوی دو شرکت افکارسنجی آمریکایی برای شبکه «فاکس نیوز» انجام شد، تنها ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها در صورتی […]

با نزدیک شدن به موعد انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر، محبوبیت رئیس جمهور دموکرات آمریکا همچنان در قعر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،بر اساس نظرسنجی جدیدی که از سوی دو شرکت افکارسنجی آمریکایی برای شبکه «فاکس نیوز» انجام شد، تنها ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها در صورتی که انتخابات ریاست جمهوری کشورشان اکنون برگزار شود به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رای خواهند داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، بر اساس نتایج این نظرسنجی برگزار شده از سوی شرکت‌های افکارسنجی «بیکن ریسرچ» و «شاو اند کمپانی ریسرچ»، ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها رای به انتخاب مجدد جو بایدن در یک انتخابات ریاست جمهوری داده در حالی که ۵۴ درصد گفتند «کاندیدای دیگری» انتخاب خواهند کرد.

کمترین درصدهایی که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ و باراک اوباما، دو رئیس جمهور قبل از جو بایدن، در نظرسنجی‌های مشابه ثبت شد.