معاون امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال هر روز از جشنواره به نام یکی از شهدای سرشناس و شاخص استان اصفهان و کشور مزین شده و جشنواره از پانزدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی اصفهان سی‌تی‌سنتر، پردیس سینمایی ساحل و سینما فلسطین برگزار خواهد شد. رضا دهقان در حاشیه […]

معاون امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال هر روز از جشنواره به نام یکی از شهدای سرشناس و شاخص استان اصفهان و کشور مزین شده و جشنواره از پانزدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی اصفهان سی‌تی‌سنتر، پردیس سینمایی ساحل و سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

رضا دهقان در حاشیه آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان (چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر)، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز پنجشنبه چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ افتتاحیه جشنواره برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و با تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره امسال از پانزدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر، پردیس سینمایی ساحل و سینما فلسطین برگزار و هر روز آن به نام یکی از شهدای سرشناس و شاخص استان اصفهان و کشور مزین خواهد شد که امید است در شأن مردم شهیدپرور اصفهان باشد.

همچنین احمد خوانساری یکی از هنرمندان اصفهانی که در این مراسم حضور یافته بود به خبرنگار ایمنا گفت: همان‌طورکه این جشنواره در تهران با حضور هنرمندان برگزار می‌شود انتظار می‌رود فیلم‌های مطرح جشنواره برای هنرمندان اصفهانی نیز اکران شود.

سیف‌الله نامداری، دیگر هنرمند اصفهانی نیز در رابطه با نام‌گذاری هر یک از روزهای جشنواره فیلم فجر اصفهان با نام شهدای انقلاب اسلامی گفت: ما به شهدا مدیون هستیم، جشنواره فیلم فجر نیز هر سال به دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی می‌پردازد. برای شهدا هر اندازه تلاش شود بازهم کافی نیست و لازم است آن‌ها را به جوانان امروز معرفی کرد.