غافلگیری بانک ها از وام بدون ضامن قسطا! با یک سرچ وثبت نام در گوگل وام بدون ضامن قسطا را دریافت کنید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دو سه روزیست که زمزمه بانکها برای ارایه تسهیلات بدون ضامن وکلمه وام فوری قسطا را سرچ کنید و یا به سایت www.ghesta.ir  مراجعه […]

غافلگیری بانک ها از وام بدون ضامن قسطا!

با یک سرچ وثبت نام در گوگل وام بدون ضامن قسطا را دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دو سه روزیست که زمزمه بانکها برای ارایه تسهیلات بدون ضامن وکلمه وام فوری قسطا را سرچ کنید و یا به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنیدرا می شنود.

مشتریان عزیز ودرخواست کنندگان وام برای کسب اطلاعات میتوانید با شماره ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ تماس بگیرید.

 وام بدون ضامن قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر است.

وام بدون ضامن قسطا کمتر از یک هفته آماده خواهد شد و نیاز به ضامن ندارد وبا سفته یا چک افراد میتوانید وام دریافت کنند.

شایان ذکر است که تمام مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا، به صورت آنلاین است و وام قسطا یک وام بدون سپرده بوده و به همین دلیل خیلی سریع در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

همچنین با قسطا کارت میتوانید هر کالا و خدماتی را از تمام فروشگاه های سراسر کشور بصورت اقساطی تهیه کنید. چون دارای کارت عضو شتاب بوده و در هر جایی اعتبار دارد.

جهت دریافت وام بدون ضامن قسطا باید مراحل زیر را طی کنید:

_مراجعه به www.ghesta.ir ، ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا

_ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک

_بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما می رسد، با توجه به نمره ی اعتباری شما، مشخص می شود که می توانید با سفته، وام دریافت کنید یا با چک. سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال می کنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست می شود.

پس از این که قسطا کارت به دست شما برسد میتوانید نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از هر شهر و فروشگاهی اقدام کنید. پس از دریافت قسطا کارت میتوانید به هر فروشگاهی که دوست دارید، مراجعه کنید و کالای مد نظر خود را بخرید. در واقع شما بصورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا، بازپرداخت میکنید.

با این روش شما در انتخاب کالا و فروشگاه آزاد هستید. پس میتوانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید، قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنید و یک خرید اقساطی به صرفه داشته باشید.

نحوه بازپرداخت اقساط وام قسطا

بعد از خرید، اقساط را به صورت ۱۲ ماهه به قسطا بازپرداخت میکنید. برای بازپرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل در سایت قسطا انجام میشود.

سود اقساط را میتوانید بصورت کاملا شفاف و به راحتی در سایت قسطا مشاهده کنید.

قسطا کارت نیز دقیقا مثل بقیه کارتهای شما است، همانطور که با بقیه ی کارت ها میتوانید از تمام فروشگاه ها خرید کنید، با قسطا کارت هم میتوانید رمز دوم داشته باشید و از هر فروشگاهی خرید کنید.

وام بدون ضامن قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری ندارد. اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعمل های قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

برای اینکه بتوانید از خدمات فروش اقساطی برای خرید اقساطی گوشی از طریق قسطا بهره مند شوید، لازم است که قسطا کارت داشته باشید. قسطا کارت، نوعی کارت اعتباری است که از سوی مجموعه قسطا برای متقاضیان عزیز صادر می شود. برای داشتن قسطا کارت لازم است که ابتدا در سایت قسطا برای خود یک حساب کاربری بسازید. سپس مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که هنگام ساخت حساب کاربری حتما اطلاعات خواسته شده را کاملا دقیق و صحیح وارد کنید.

توجه کنید که برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارید و کل پروسه دریافت وام فوری قسطا به صورت آنلاین انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

وام بدون ضامن قسطا هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید با این وام هر کالایی را از هر فروشگاهی، نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

برای این کار ابتدا در سایت قسطا اعتبارسنجی میشوید و سپس مشخص میشود که میتوانید برای وام فوری با سفته یا با چک اقدام کنید یا خیر.

برای ثبت نام این وام، کلمه ” وام قسطا ” را در مرورگر خود سرچ کنید. درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید، میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسیدـ