قابل توجه شهردار درچه/تکرار متروپل این بار به خیر گذشت! مجتمع اداری _تفریحی نگین شهرستان درچه بعد از حدود سه سال از کلنگ زنی آن همچنان نیمه کاره مانده که روند آن ساکنین اطراف را نسبت به بی توجهی مسئولین معترض ساخته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مقاوم سازی ساختمانها وساخت وساز […]

قابل توجه شهردار درچه/تکرار متروپل این بار به خیر گذشت!

مجتمع اداری _تفریحی نگین شهرستان درچه بعد از حدود سه سال از کلنگ زنی آن همچنان نیمه کاره مانده که روند آن ساکنین اطراف را نسبت به بی توجهی مسئولین معترض ساخته است.

سه سال گذشت….

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مقاوم سازی ساختمانها وساخت وساز یکی از مهمترین ترین بخشهای امنیت فردی واجتماعی زندگی بشر محسوب می شود، که در عصر امروزه مهندسین ناظر بر پروژه های ساخت وساز وعمرانی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

تقریبا سه سال است که کلنگ زنی و خاکبرداری قسمتی از پروژه مجتمع اداری_تفریحی «نگین»در شهرستان درچه خمینی شهر واقع در خیابان بسیج آغاز شده که تا کنون بعد از گذشت سه سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده و جدیدا اعتراض ساکنین ساختمانهای هم جوار را در پی داشته که به خاطر خاک برداری نا ایمن یکی از ساختمانهای مسکونی اطراف این پروژه، به شدت دچار لرزه وشکستن شیشه های آن شده است.
متاسفانه این مهم باعث ایجاد رعب و وحشت ساکنین وهمچنین باریکی جاده ترافیک طولانی در این مسیر شده است.

خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در همین راستا به سطح شهرستان درچه رفته وبا ساکنین مجاور این پروژه در راستای پیگیری ومطالبه گری بحق مشکلات هم وطنان عزیز، این بار از مسئولین و شهردار درچه درخواست پیگری بجد این پروژه اداری_ تفریحی نگین را که مطالبه تعداد زیادی از ساکنین اطراف آن است را دارد.

پایگاه خبری شهیدیاران آماده جوابیه شهردار محترم شهر درچه می باشد.