جلسه دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان باهدف هم افزایی و تعامل بیشتر با تشکلها جلسه‌ای با عنوان تعامل تشکل ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،حجت الاسلام مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان ضمن خیر مقدم و تشکر […]

جلسه دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان باهدف هم افزایی و تعامل بیشتر با تشکلها

جلسه‌ای با عنوان تعامل تشکل ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،
حجت الاسلام مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان ضمن خیر مقدم و تشکر از فعالان تشکل‌ها اظهار داشت: امروز در راستای مطالبه‌گری در استان اصفهان باید احساس مسئولیت کرد،بدین جهت از شما دعوت شده تا با نقد و انتقاد علوی که برگرفته از نهج البلاغه است هم افزایی شفاف داشته باشیم و بتوانیم مطالبات مردمی را با رعایت اخلاق مداری پیگیری کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان گفت:امروز استفاده از ابزار و همراهی مردم با ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در راستای کمک دولت به مردم و مردم به دولت بسیار تاثیر گذار واقع گرد.


چراکه این خود مردم بودند و هستند که در تمامی صحنه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در طول تاریخ تاکنون حماسه های بزرگی خلق کردند.

حجت الاسلام مظاهری افزود: امروز بسیاری از عزیزان رسانه‌ها و تشکل‌ها با توجه به زحمات زیادی که می کشند، باید با هم افزایی، اتحاد و همبستگی در راستای مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر و برگرفته از نگاه امیرالمومنین در نهج البلاغه مطالبه علوی را الگوی خود قرار داده و آن را به نسلهای دیگر ارتقا دهند.

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان افزود: از این رو، امروز با جمعی از شما عزیزان در این نشست گرد هم آمدیم تا به کمک وهمفکری هم و دیگر تشکل‌ها که جلسات آن برگزار شده و ادامه خواهد داشت، هم افزایی قرارگاهی را تشکیل دهیم تا در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردمی اثرگذار باشیم و به امید خداوند متعال، مسئله مهم آب اصفهان، عفاف و حجاب، کمبود جمعیت، فرزندآوری و مسئله ریزگردها و کلیه ی مطالبات که در حال بررسی و پیگیری می‌باشد را به نتیجه برسانیم.

خبرنگار: ابراهیم باصری