معتمدین،کسبه وساکنین بازار کلانتری منطقه ۲۷ خانه اصفهان، طی پیامی از فرمانده محترم نیروی انتظامی وپرنسل این مجموعه تشکر و قدر دانی کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛امنیتت و آسایش فردی،خانوادگی و اجتماعی جزو حق وحقوق اولیه هر فرد در جامعه وجزو مولفه های اساسی و قوانین هر کشوری است که انصافا در […]

معتمدین،کسبه وساکنین بازار کلانتری منطقه ۲۷ خانه اصفهان، طی پیامی از فرمانده محترم نیروی انتظامی وپرنسل این مجموعه تشکر و قدر دانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
امنیتت و آسایش فردی،خانوادگی و اجتماعی جزو حق وحقوق اولیه هر فرد در جامعه وجزو مولفه های اساسی و قوانین هر کشوری است که انصافا در کشور ایران بسیاری از آنها بر گرفته از الگوی شهدا وبا تمام وجود شبانه روز به مردم خدمت می کنند.

نیروی انتظامی در تمامی مراحل وحوزه های مختلف کاری خود همیشه پای کار بود و در راستای حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی از جان خود مایه گذاشتند.

ساکنین، معتمدین وکسبه های بازار اطراف کلانتری منطقه ۲۷ استان اصفهان به پاس زحمات و تلاش مدیریت و فرماندهی شایسته و موثر مجموعه انتظامی استان اصفهان به ویژه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، رئیس و پرسنل محترم کلانتری ۲۷ خانه اصفهان که با پلمپ انبارهای غیر مجاز ضایعات و بر خورد قاطع با قانون شکنان در سطح منطقه، تلاش وافر و ارزشمندی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی حوزه استحفاظی را داشته اند، تقدیر و تشکر کردند.

پایگاه خبری شهید یاران به عنوان یک رسانه مطالبه گر و پل ارتباطی میان مردم ومسئولین لازم دانست پیام تشکر وقدر دانی مردم قدرشناس منطقه مذکور استان اصفهان در مقابل زحمات جان برکف نیروهای انتظامی استان در جهت حفظ امنیت عمومی در ارتباط با هرگونه برخورد با ناقضان حقوق شهروندی را انتشار دهد.

از طرف معتمدین، کسبه و ساکنین کلانتری منطقه ۲۷ استان اصفهان