سخنگوی وزارت زنان اندونزی از قربانی شدن ۳۲ کودک در فاجعه فوتبال اندونزی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی وزارت زنان و حمایت از کودکان اندونزی اعلام کرد بیش از ۳۰ کودک جان خود را در فاجعه ورزشگاه شهر مالانگ استان جاوه شرقی پس از پایان یک بازی لیگ دسته اول […]

سخنگوی وزارت زنان اندونزی از قربانی شدن ۳۲ کودک در فاجعه فوتبال اندونزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی وزارت زنان و حمایت از کودکان اندونزی اعلام کرد بیش از ۳۰ کودک جان خود را در فاجعه ورزشگاه شهر مالانگ استان جاوه شرقی پس از پایان یک بازی لیگ دسته اول این کشور از دست دادند.

این مقام اندونزیایی به خبرگزاری فرانسه گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده از میان ۱۲۵ نفری که جان خود را در این حادثه از دست دادند ۳۲ نفر کودک حضور دارند.

بر اساس این گزارش، کوچک‌ترین کودکان قربانی حادثه ورزشگاه شهر مالانگ سه و چهار ساله هستند.

روز یکشنبه پس از پایان مسابقه فوتبال میان تیم‌های آرما و پرسیبا در لیگ دسته اول اندونزی در شهر مالانگ واقع در استان جاوه شرقی تماشاگران تیم بازنده به وسط زمین هجوم آوردند. پلیس از گاز اشک‌آور استفاده کرد که باعث وحشت و ازدحام تماشاگران شد. بر اساس گزارش رسانه‌های اندونزی به دلیل ازدحام تماشاگران دست‌کم ۱۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.