۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در قروه کشف شد/ سارق حرفه ای کابل برق در سنندج در دام پلیس افتاد فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه کامیون ولوو حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل طی یک عملیات در قروه ودستگیری سارق حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت کابل برق در سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار […]

۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در قروه کشف شد/ سارق حرفه ای کابل برق در سنندج در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه کامیون ولوو حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل طی یک عملیات در قروه ودستگیری سارق حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت کابل برق در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، ۳ دستگاه خودرو کامیون ولوو حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.


وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی با هماهنگی مراجع قضائی، خودروهای مورد نظر  را متوقف و در بازرسی از آنها  ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری ۳نفر در این رابطه و معرفی به مراجع قضائی، تصریح کرد: ارزش این سوخت قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان  ۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق با کشف ۲۰ فقره سرقت در سنندج خبر داد ودر تشریح این خبر اظهار داشت:‌ مأموران پلیس آگاهی استان در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان”سنندج” بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق کابل های برق را شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کردند که در اظهارات خود به۲۰ فقره سرقت  اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، یک مالخر نیز دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.