سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران گفت:این شرکت فقط از مبدا تهران به نجف پرواز خواهد داشت و از سایر شهر‌ها هیچ پروازی نخواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،حسام قربانعلی در گفتگو با خبرنگار صداو سیما گفت :فروش بلیت اربعین از ۱۲ شهریور آغاز می‌شود و قیمت بلیت، […]

سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران گفت:این شرکت فقط از مبدا تهران به نجف پرواز خواهد داشت و از سایر شهر‌ها هیچ پروازی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،حسام قربانعلی در گفتگو با خبرنگار صداو سیما گفت :فروش بلیت اربعین از ۱۲ شهریور آغاز می‌شود و قیمت بلیت، قیمت مصوب ۶ میلیون تومان خواهد بود.
سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران بابیان اینکه گروه‌های بیش از ۹ نفر برای تهیه بلیت به دفتر مرکزی ایران ایر درخیابان فرودگاه مهرآباد مراجعه کنند، افزود: گروه های دو نفره نیز از سایت شرکت هواپیمایی ایران ایر اقدام به خرید بلیت می کنند و برای جلوگیری از ازدحام، مسافران می‌توانند با شماره ۶۶۶۲۵۱۵۱ دفتر ارتباطات هما تماس بگیرند.
قربانعلی گفت: برای گرو‌ه های ۱۲ نفره لازم است اسامی گروه در یک فایل اکسل درج شود و چنانچه دسترسی به رایانه نبود با شماره ۶۶۶۲۵۱۵۱ تماس بگیرند و نوبت دریافت کنند که در صورت ازدحام جمعیت، به سایر دفاتر مسافرتی ارجاع داده می‌شوند.
سرپرست روابط عمومی ایران ایر درادامه با بیان اینکه گروه‌های کمتر از ۹ نفر می‌توانند به دفتر ایران ایر در خیابان نجات اللهی مراجعه کنند، افزود: نرخ بلیت برای بزگسالان و افراد زیر ۱۲ سال همان ۶ میلیون تومان بوده، ولی برای کودکان زیر دو سال، قیمت بلیت ۱۰ درصد از نرخ پایه بلیت خواهد بود.
قربانعلی گفت: نرخ جریمه خرید بلیت بدون حضور، ۵۰ درصد قیمت بلیت بوده و نرخ کنسلی به ازای هر مسیر ۵۰۰ هزار تومان و مقدار بار مجاز ۳۰ کیلو گرم است.
سرپرست روابط عمومی ایران ایر افزود: ایران ایر در این ایام ۱۵ هزار زائر اربعین را جابه جا می‌کند و مسافران از همه دفاتر ایران ایر می‌توانند بلیت خود را ابطال کنند و این شرکت فقط از مبدا تهران به نجف پرواز خواهد داشت و از سایر شهر‌ها هیچ پروازی نخواهد داشت.