رییس کل دادگستری فارس گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به عشق حسین می‌بخشم ۱۶۹ زندانی در استان فارس آزاد شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان […]

رییس کل دادگستری فارس گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به عشق حسین می‌بخشم ۱۶۹ زندانی در استان فارس آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می‌بخشم» ۱۶۹ زندانی با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات از زندان آزاد شده اند گفت: بی تردید بازگشت این تعداد از زندانیان به آغوش خانواده به کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان کمک شایان کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود: این پویش ویژه زندانیان جرایم غیر عمد در سراسر استان است و زندانیان جرائم مهم و خشن مشمول استفاده از هیچ یک از تسهیلات قضایی نمی‌شوند.
وی در ادامه با دعوت از مردمان دیار فرهنگ و تمدن استان فارس برای پیوستن به پویش به عشق حسین می‌بخشم.
گفت: برای اجرای «پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم» از عموم مردم استان فارس دعوت می‌کنم تا با به ظهور رساندن جایگاه فرهنگ دینی و برخورداری از رأفت اسلامی خود با پیوستن به این پویش مردمی در جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش گام بردارند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی هدف از اجرای این پویش را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و افزود: این پویش از ابتدای ماه محرم سال جاری در سراسر کشور آغاز شده که از برکات اجرای آن در استان فارس علاوه بر آزادی زندانیان مصالحه ۶ فقره پرونده قصاص در استان فارس است.
وی اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه صفر و با پیوستن شکات به این پویش معنوی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مصالحه پرونده‌های قصاص در استان افزایش چشمگیری یابد.