دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: دانشگاه‌ها باید رسالت اجتماعی خود را با تأثیرگذاری و ارائه خدمات برای افزایش آگاهی جامعه ارتقا دهند و این کنگره گامی در راه انجام رسالت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: دانشگاه‌ها باید رسالت اجتماعی خود را با تأثیرگذاری و ارائه خدمات برای افزایش آگاهی جامعه ارتقا دهند و این کنگره گامی در راه انجام رسالت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان؛ دکتر کولیوند رئیس و حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر میزبان نمایندگان مجلس و میهمانان بین‌المللی هستند.

در این مراسم نمایندگان دستگاه‌های خدمات دهنده به زائرین حسینی در ایران و کشورهای همسایه در سالن همایش‌های رازی در تهران گردهم آمده‌اند. سفیر عراق و پاکستان در تهران، رایزن سفارت سوریه در ایران، کاردار سفارت کبری افغانستان و عطا دورانی رییس دفتر فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر تعدادی از میهمانان حاضر هستند.