در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نت عددایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،رئیس اسبق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک پیش‌بینی کرد که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، کرانه […]

در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نت عددایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،رئیس اسبق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک پیش‌بینی کرد که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری و به ویژه قدس به مراتب از وضعیت کنونی بدتر شده و به سمت تشدید تنش و درگیری‌ها پیش برود.

عامی ایالون در گفتگو با رادیو ۱۰۳ اف ام با اشاره به عملیات چند روز پیش در قدس اشغالی، تصریح کرد که ما در مرحله تشدید تنش و درگیری‌ها قرار داریم و باید بدانیم اوضاع به کدام سمت پیش می‌رود و به اعتقاد من، اوضاع به سمت و سویی خطرناک پیش می‌رود و نمی‌دانم که می‌توان آن را انتفاضه نامید یا خیر.ایالون تصریح کرد که در صورت شعله‌ور شدن انتفاضه، توقف عملیات‌های انفرادی و گروهی فلسطینیان امکان پذیر نخواهد بود.

وی عنوان کرد که در صورت تشدید تنش و درگیری‌ها، افراد زیادی کشته و زخمی خواهند شد.