از بی‌قراری‌ خواهر شهید جاویدالاثر تا حضور دهه نودی‌ها کاروان اهالی بهشت بعد از ظهر امروز به داران رسید؛ این کاروان حامل پیکر ۱۲ شهید گمنام است و در این سفر ۱۰ روزه به تمام شهرستان استان اصفهان سفر خواهد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کاروان اهالی بهشت در دومین روز حرکت خود […]

از بی‌قراری‌ خواهر شهید جاویدالاثر تا حضور دهه نودی‌ها

کاروان اهالی بهشت بعد از ظهر امروز به داران رسید؛ این کاروان حامل پیکر ۱۲ شهید گمنام است و در این سفر ۱۰ روزه به تمام شهرستان استان اصفهان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کاروان اهالی بهشت در دومین روز حرکت خود و پس از عبور از خوانسار، به داران رسید؛ مردم ولایت‌مدار این شهر کودک تا پیر، مثل همیشه در استقبال از میهمانان‌شان حق میزبانی را به خوبی ادا کردند.

در میان راه مادری چشم‌انتظار با چشم‌های گریان و اسپند به دست به استقبال شهدا می‌آمد، پدری بچه بغل خودش را به تابوت‌ها رساند و از شهدا تبرک گرفت اما شاید متفاوت‌ترین این صحنه‌ها، زمانی بود که خواهر شهید جاویدالاثر حسین قاسمی از محله آشجرد شهر داران خودش را به تابوت یکی از شهدا رساند و گویی بوی برادر را حس کرد.

اما از صبح تا عصر و در تک تک روستاها و شهرستان‌ها، فقط جنگ‌دیده‌ها نبودند که به استقبال این نور چشمی‌ها آمدند، بلکه دهه نودی‌ها نیز با شنیدن خبر حضور شهدا در روستایشان، برای استقبال از آن‌ها صف کشیدند و هرطور که بود در این مراسم حضور پیدا کردند.

شایان ذکر است، این کاروان برای سومین سال متوالی است که تمام نقاط مختلف استان اصفهان را به عطر شهدا معطر می‌کند.