دستگیری ۸۸۶ معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در استان اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با اجرای طرح آرامش، ۸۸۶ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در سطح استان دستگیر و جمع‌آوری شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، احمد نیکبخت گفت: […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با اجرای طرح آرامش، ۸۸۶ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد افیونی در سطح استان دستگیر و جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، احمد نیکبخت گفت: در راستای تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح بزرگ آرامش طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: طرح آرامش که با حضور مأموران انتظامی در بخش‌های مختلف اجرایی و با شناسایی محلات هدف و نقاط آلوده و پرخطر از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر همراه بود، در سراسر استان و شهرستان‌های تابعه عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح مجموعاً ۸۸۶ نفر در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شامل ۶۱۰ نفر معتاد و ۲۷۶ نفر خرده‌فروش مواد افیونی دستگیر و جمع‌آوری شدند.

نیکبخت با بیان اینکه که معتادان جمع‌آوری‌ شده به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری منتقل و خرده‌فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۵ کیلو و ۸۳۷ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در محورهای مختلف و باهدف افزایش احساس آرامش و امنیت شهروندان و ناامن‌کردن فضای جامعه برای مخلان نظم عمومی عملیاتی خواهد شد.