امربه‌معروف در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند اما به خاطر اینکه در این کشور مسئله حجاب متولی خاصی ندارد، حجاب و پوشش اولویت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام محسن مظاهری […]

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند اما به خاطر اینکه در این کشور مسئله حجاب متولی خاصی ندارد، حجاب و پوشش اولویت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر مجمع رهروان امربه‌معروف اصفهان اظهار کرد: بحمدالله توفیق برای همه شما حاصل شد تا در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بالاترین واجب الهی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را در جامعه پیاده و دعوت به خیر و نهی‌ازمنکر کنید.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان به بارش رحمت الهی در جامعه اشاره کرد و افزود: دعوت به حکم الهی در جامعه باعث بارش رحمت الهی می‌شود و خداوند متعال می‌بیند که همه امت به هنجارشکنی راضی نیستند و عده‌ای هستند که در جامعه نهی‌ازمنکر و دعوت به خیر می‌کنند.

وی تصریح کرد: هرچه رحمت از جانب خداوند بر جامعه جاری و ساری شود از وجود اشخاصی است که مجاهدانه به دنبال اجرای احکام الهی و خدمت به خلق در جامعه هستند و این اشخاص دنبال خیر خوبی برای جامعه هستند.

مظاهری به فتنه دشمن اشاره کرد و افزود: فتنه دشمن سوق‌دادن جامعه به سمت‌وسوی بی‌حجابی و بدپوششی بود که به فرموده مقام معظم رهبری خانم‌های ایرانی به این فتنه دشمن پشت‌پا زدند و آنها را ناامید کردند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان به مصادیق انقلابی‌گری اشاره و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری از مصادیق انقلابی‌گری عمل به هنگام است که متأسفانه در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن در خصوص حجاب، مسئولین عمل و اقدام به هنگامی نداشتند و دشمن موفق شد پدر و مادرها را از اعتقادات خود به عقب بنشاند و در خصوص واجبات به فرزندان خود سخت‌گیری نکنند و به نسل جوان تردید در ارزش حجاب و یا بی‌حجابی را القا کند.

وی اذعان کرد: البته فتنه دشمن باعث شد که انقلابی‌های واقعی مجاهدانه وارد میدان شوند و پای حکم الهی ایستادگی کنند؛ اگر مردم پای ارزش‌های دین و انقلاب نمی‌ایستادند، ناهنجاری، بی‌ارزشی و بی‌حجابی در جامعه فراگیر شده بود ولی همین مردم پای‌کار آمدند و جلوی بی‌ارزشی‌ها را گرفتند.

مظاهری در پایان اضافه کرد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند اما به خاطر اینکه در این کشور مسئله حجاب متولی خاصی ندارد، حجاب و پوشش اولویت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قرار گرفته است و باید دراین‌خصوص جهادی تلاش کنیم.