تحرک و پویایی در پروژه‌های آبی استان بیش از پیش است در راستای پیگیری وضعیت پیشرفت سد امیرآباد شهرستان کامیاران، مهندس آریانژاد به همراه مدیران پروژه، عوامل پیمانکار و مشاور از این سد بازدید نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در حاشیه این بازدید ضمن برگزاری جلسه‌ای در محل کارگاه سد […]

تحرک و پویایی در پروژه‌های آبی استان بیش از پیش است

در راستای پیگیری وضعیت پیشرفت سد امیرآباد شهرستان کامیاران، مهندس آریانژاد به همراه مدیران پروژه، عوامل پیمانکار و مشاور از این سد بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در حاشیه این بازدید ضمن برگزاری جلسه‌ای در محل کارگاه سد امیرآباد مهندس آریانژاد ضمن قدردانی از عوامل تلاشگر و خدوم مجموعه پیمانکار و مشاور و همکاران شرکت آب منطقه‌ای اظهار داشت: طی سنوات اخیر پویایی و تحرک در پروژه‌های آبی استان بیش از پیش و چندین برابر شده و خوشبختانه مقام عالی وزارت نیرو نیز بسیار پیگیری مطالبات مردمی در حوزه آب استان، هستند.


وی خاطرنشان کرد: تأمین خواسته‌های بحق مردم از اوجب واجبات است و مجموعه این شرکت در کنار کار شبانه روزی و مجدانه، حفظ آرامش و رعایت الگوهای رفتاری در جهت حفظ سلامت اداری را حائز اهمیت می‌داند و رعایت این مهم به پیشرفت پروژه‌ها کمک شایانی خواهد نمود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان به تزریق اعتبارات نقد و به موقع در سال جاری از سوی وزارت نیرو خبر داد و گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی به پروژه‌های آبی استان داده شده و این فرصت خوبی است تا با همّت مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به جذب و هزینه کرد این اعتبارات، اقدام کرد.


در ادامه جلسه مصطفی مولایی”ذیحساب شرکت آب منطقه ای کردستان” اظهار داشت: مجموعه ذیحسابی و مالی این شرکت نسبت به تسهیل امور با هدف پیشبرد اهداف سازمانی، نهایت تلاش خود را بکار خواهد برد و این مهم را وظیفه اخلاقی و سازمانی خود می‌داند.