حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: مرحوم آیت الله ناصری به تمام معنا وارسته، مردمی، ولایی و خدوم بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری حوزه اصفهان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان مهمترین ویژگی شخصیتی آیت الله ناصری را خدوم بودن این […]

حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: مرحوم آیت الله ناصری به تمام معنا وارسته، مردمی، ولایی و خدوم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری حوزه اصفهان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان مهمترین ویژگی شخصیتی آیت الله ناصری را خدوم بودن این عالم بیان کرد و گفت: ایشان چند مرکز خیریه را برای خدمت رسانی به عموم مردم در منطقه شاهین شهر و دولت‌آباد اصفهان دایر کرد و منشاء خیر و برکات فراوانی شده بود.

وی با اشاره به ولایتمداری این عالم وارسته، افزود: آیت الله ناصری به ولایت فقیه پایبند بود و در دوره های مختلف، پشتیبانی خود از رهبر انقلاب و امام (ره ) را به اثبات رسانده بود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در هر حالی به دیگران توصیه می کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: منبر و کلاس درس و وعظ آن مرحوم، برای فضلا و علما شنیدنی بود و همواره طلاب و روحانیون برای بهره مندی ازدرس‌های اخلاقی این عالم، مشتاقانه حضور می یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر تاکید کرد: شخصیت والای آیت الله ناصری باید برای طلاب و روحانیون به‌ویژه در زمینه خدمت به دین و مردم الگو باشد، چراکه مردم ایران که تمام هست‌ونیست خود را پای این انقلاب گذاشته‌اند، شایسته خدمت صادقانه اند.

وی به طلاب توصیه کرد: به صورت خالص وبرای خدا درس بخوانند و در جامعه هم خدمتگزار مردم باشند، چراکه مردم عمل، رفتار و گفتار آن‌ها را قضاوت می‌کنند.

استاد حوزه عنوان کرد: آیت‌الله ناصری متواضع و مردمی بود و طلاب باید این اخلاص و تبلیغ دین و خدمت به مردم را از این مرد بزرگ بیاموزند.