وضعیت تامین اقلام ضروری در قشم مطلوب است معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی استان هرمزگان گفت: آرامش حاکم بر بازار تامین اقلام اساسی در قشم با وجود حجم بالای گردشگران ثمره برنامه ریزی و اقدام دقیق است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان […]

وضعیت تامین اقلام ضروری در قشم مطلوب است

معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی استان هرمزگان گفت: آرامش حاکم بر بازار تامین اقلام اساسی در قشم با وجود حجم بالای گردشگران ثمره برنامه ریزی و اقدام دقیق است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد معتمدنیا پس از بازدید از بازار و وضعیت تامین اقلام اساسی در جزیره قشم به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: قشم در نوروز، پرچمدار حوزه ای ملی است.
وی ادامه داد: عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر قشم سرمایه اجتماعی ارزنده ای را برای نظام اسلامی ایجاد کرده که بسیار حائز اهمیت می باشد.
معاون صیانت از حقوق عامه دادستانی استان هرمزگان تصریح کرد: ممکن است برخی بلاگرها با نشر مطالب خلاف واقع زحمات را خدشه دار کند که به همین منظور قرارگاه صنایت از فضای مجازی و امنیت روانی مردم در هرمزگان آماده هرگونه همکاری است.
معتمدنیا گفت: می توان با توسعه همکاری ها، گام هایی را برای استفاده بیشتر از فرصت ها و ابزار ها طراحی و اجرا کرد.
وی خاطرنشان کرد: مردمان جزیره قشم میراث دار هویت و تمدن خلیج فارس هستند و نگاه فرهنگی منطقه آزاد قشم در نوروز ۱۴۰۲ موجب دلگرمی است.

دسترسی گسترده به کالاهای اساسی در قشم
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز گفت: بازرسی انجام شده بیانگر آرامش جزیره و تامین تمامی کالاهای اساسی است به نحوی که این اقلام با قیمت مصوب به فراوانی در دسترس مردم قرار دارد.
عباس مویدی بیان کرد: مرغ، گوشت و میوه به فراوانی در قشم وجود دارد و آرامش خاص حاکم بر قشم ثمره برنامه ریزی و پیش بینی دقیق ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.
وی گفت: جزیره قشم در نورزو ۱۴۰۲ به لحاظ مباحث فرهنگی، تعامل با مردم و سایر حوزه ها متحول شده و همدلی ایجاد شده در دولت سیزدهم گره گشای بسیاری از مسائل می باشد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز گفت: این ستاد متشکل از ۱۷ کمیته تخصصی و بهره مندی از ۷۰۳ نیروی انسانی بی وقفه برای رقم زدم نوروزی شاد و خاطره انگیز برای گردشگران در تلاش است.
حجت الاسلام محمدسعید آخوندی اظهار داشت: استقرار پمپ بنزین ها و نانوایی های سیار در کنار پیش بینی نیاز جزیره به سایر اقلام اساسی و تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان از مولفه هایی است که موجب تقویت خدمات و کسب رضایت گردشگران شده است