با انجام اقدامات حراستی و حفاظتی سدهای استان کردستان ایمن سازی شدند مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان به سیستم‌های امنیتی تجهیز شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس آرش آریانژاد با اشاره به اینکه ایمنی تأسیسات آبی و حفاظت فیزیکی سدها برای […]

با انجام اقدامات حراستی و حفاظتی سدهای استان کردستان ایمن سازی شدند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان به سیستم‌های امنیتی تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس آرش آریانژاد با اشاره به اینکه ایمنی تأسیسات آبی و حفاظت فیزیکی سدها برای پیشگیری از مخاطرات است، گفت: فنس‌کشی، نصب دوربین مداربسته، افزایش تعداد نگهبان، تهیه بی‌سیم رادیویی، نصب تابلوهای هشداردهنده، اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر سایت شرکت؛ فضای مجازی و رسانه های محلی، فعال نمودن گروه گشت و بازرسی مستمر از قسمت‌های حادثه‌خیز و امنیتی، از جمله اقداماتی است که در راستای حراست و حفاظت فیزیکی از منابع آبی و پیشگیری از غرق شدگی، صورت گرفته است.


وی ادامه داد: مجموعه حراست و پدافند غیرعامل این شرکت برای ایمنی تأسیسات آبی و حفاظت فیزیکی سدها، تمام تلاش خود را انجام داده تا مخاطرات را به حداقل برسانند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، افزود: تأسیسات آبی استان شامل سدهای مخزنی بزرگ و کوچک، شبکه‌های آبیاری و زهکشی، ایستگاه‌های پمپاژ و سدهای انحرافی می‌شود.

کویستان عبدالحکیمی