آماده‌سازی ۱۹۵ شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه فریدونشهر

آماده‌سازی ۱۹۵ شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه فریدونشهر

رئیس کارگروه اجرایی حوزه انتخابیه اصلی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین‌میاندشت. ازآماده سازی شعبه أخذ رأی در فریدونشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عزیزاله عباسی در کارگروه اجرایی حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت اظهار کرد. ۱۹۵ شعبه أخذ رأی شهری. روستایی و سیار برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در شعبه أخذ رأی در فریدونشهر پیش‌بینی شد.

رئیس کارگروه اجرایی این حوزه انتخابیه افزود: از این تعداد ۱۳۶ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه به صورت سیار هستند. که از این تعداد ۵۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در بخش زنده‌رود شهرستان فریدن، ۳۰ شعبه در بخش مرکزی و ۱۵ شعبه در بخش موگویی شهرستان فریدونشهر، ۳۲ شعبه در بخش مرکزی و ۱۴ شعبه در بخش چنارود شهرستان چادگان و ۲۵ شعبه در بخش مرکزی. و ۱۰ شعبه در بخش کرچمبو شهرستان بوئین میاندشت قرار دارند.

فرماندار فریدن ادامه داد:

آماده سازی شعبه أخذ رأی در فریدونشهر انجام شد. و ارامنه نیز یک شعبه سیار نیز برای جمع‌آوری آرا دارند .

وی ملاک عمل کارگروه اجرایی انتخابات را عمل به چهار راهبرد مقام معظم رهبری. یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت دانست و مهمترین وظیفه آن را برگزاری انتخاباتی پرشور با رعایت اصل بی‌طرفی عنوان کرد.

عباسی بر انجام وظایف محوّله بر اعضای کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان همچون پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و نظارت با محوریت قانون در کل فرایند. انتخابات به بهترین نحو مطلوب تأکید کرد و گفت. تمام دست‌اندرکاران انتخابات باید وظایف محوله خود را قبل از زمان‌بندی اعلام شد. به پایان برسانند که در دقایق پایانی دچار مشکل نشوند. و تأخیر در اجرای برنامه‌ها باعث بی‌نظمی در هیچ یک از مراحل انتخابات نشود.

رئیس کارگروه اجرایی شعبه أخذ رأی در فریدونشهر خواستار استفاده از ظرفیت های موجود برابر قانون در شهرستان برای انتخابات شد. و افزود: تمام مشکلات زیرساختی و سخت‌افزاری برگزاری. انتخابات بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت باید رفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونشهر:

آنچه که یک داوطلب از حقوق و تکالیف خود مربوط به انتخابات باید بداند. در کلاس آموزشی که در آینده برگزار خواهد شد به وی اعلام می‌شود و با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی می شود.

وی تصریح کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شعبه أخذ رأی در فریدونشهر است. و همه موظفیم ضمن برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه‌های حضور گسترده مردم در انتخابات. در تمام تصمیم‌گیری‌ها و فرآیندهای انتخاباتی قانون را ملاک و معیار خود قرار دهیم.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری. یازدهم اسفند امسال به طور همزمان آماده شعبه أخذ رأی در فریدونشهر برگزار می شود و حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی یک کرسی دارد.