نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی با اشاره به موافقت کابینه خود برای انجام توافق مرزبندی با لبنان تاکید کرد که این توافق هرگونه احتمال تقابل با حزب‌الله را دور می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،«یائیر لاپید» نخست‌وزیر کابینه موقت رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات تند «بینامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسبق […]

نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی با اشاره به موافقت کابینه خود برای انجام توافق مرزبندی با لبنان تاکید کرد که این توافق هرگونه احتمال تقابل با حزب‌الله را دور می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،«یائیر لاپید» نخست‌وزیر کابینه موقت رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات تند «بینامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسبق این رژیم و رئیس حزب لیکود از توافق مرزبندی با لبنان و هجمه‌های تندی که ضد لاپید انجام داده بود بار دیگر تاکید کرد «این توافق موهبتی امنیتی برای اسرائیل بوده و موجب دوری احتمال جنگ با حزب‌الله می‌شود».

لاپید در ادامه گفت، اسرائیلی‌ها به محض مشاهده مفاد توافق متوجه خواهند شد که تبلیغات مسموم و دروغین برخی با اهداف سیاسی درباره آن جدا از واقعیت است.

نتانیاهو روز گذشته در سخنانی ضبط شده مجددا مخالفت خود را با توافق مرزبندی دریایی لبنان و فلسطین اشغالی اعلام و تاکید کرد که این توافق یک تسلیم شدن تاریخی برای اسرائیل و سود رساندن به حزب‌الله است.