به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران متن پیام به شرح زیر می باشد:بسم الله الرحمن الرحیم هفته نیروی انتظامی بهانه ‌ای است جهت پاسداشت دلاورمردی‌ های سبزپوشان نیروی انتظامی که این روز‌ها تلاش می کنند تا نظم و امنیت پایدار در سرتاسر ایران اسلامی برقرار باشد، آنانی که در راه برقراری نظم و امنیت […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی بهانه ‌ای است جهت پاسداشت دلاورمردی‌ های سبزپوشان نیروی انتظامی که این روز‌ها تلاش می کنند تا نظم و امنیت پایدار در سرتاسر ایران اسلامی برقرار باشد، آنانی که در راه برقراری نظم و امنیت کشور جان را در طبق اخلاص نهاده اند و جهاد شبانه روزی را سرلوحه کار خویش ساخته اند.

بی شک پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه سار این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد.

به راستی که نیرو‌های انتظامی هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

ضمن تبریک و تهنیت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی ‌های کادر شریف نیروی انتظامی شهرستان فلاورجان و از همراهی و وحدت بوجود آمده در بین نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) در راه سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پیروز و سربلند باشید.