یک مقام بلندپایه کرملین با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه با هدف نابودی آن به عنوان یک کشور مستقل است، گفت: روسیه با تکیه بر مردم خود همواره در تمامی جنگ‌های ملی پیروز بوده و در هر نوع رویارویی با ناتو هم بار دیگر پیروز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران […]

یک مقام بلندپایه کرملین با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه با هدف نابودی آن به عنوان یک کشور مستقل است، گفت: روسیه با تکیه بر مردم خود همواره در تمامی جنگ‌های ملی پیروز بوده و در هر نوع رویارویی با ناتو هم بار دیگر پیروز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،روزنامه «نیویورک پست» روز شنبه در تحلیلی اعتراف کرد که تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه نتیجه معکوس داشته و نه تنها نتوانسته اقتصاد این کشور را متزلزل کند، بلکه این محدودیت‌ها به خود کشورهای غربی آسیب رسانده است.

مفسر این روزنامه نوشته شده: «تحریم‌های ضدروسی به خود ما آسیب زده و در واقع به نفع روسیه و متحدانش تمام شده است. در این بین چیزی باید تغییر کند، ما به یک رویکرد جدید نیاز داریم. از آنجایی که روسیه به وضوح از قیمت بالای انرژی سود می برد، نکته اصلی تلاش برای کاهش این قیمت‌ها است.»

در این تحلیل با اشاره به اینکه وعده جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای “تبدیل روبل به ویرانه” به واقعیت تبدیل نشده، آمده است: «هشت ماه بعد از این وعده، مشخص شده که این آرزو تحقق نیافته و روبل نه تنها “ویران” نشده، بلکه قوی تر از قبل از آغاز جنگ اوکراین در ماه فوریه شده و ارزش آن در برابر دلار، حدود ۲۳ درصد افزایش یافته است.»