جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان”نایین” از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل بیش از ۲۷ کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرگرد “حسن براهیمی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران انتظامی […]

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان”نایین” از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل بیش از ۲۷ کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرگرد “حسن براهیمی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت ، در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده مقدار ۲۷ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل صندوق خودرو جاساز شده بود کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر جدیت و تلاش شبانه روزی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر اشاره کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.