کردستان مظهر وحدت و برادری/شکل‌گیری توسعه و رفاه در بستر امنیت/انجام ۷۰ درصد تعهد اشتعال در شش ماه استاندار کردستان عنوان کرد: توسعه ورفاه تنها در بستر امنیت شکل می‌گیرد و بدون وجود امنیت پایدار، اعتلا و پیشرفتی برای استان قابل تصور نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا […]

کردستان مظهر وحدت و برادری/شکل‌گیری توسعه و رفاه در بستر امنیت/انجام ۷۰ درصد تعهد اشتعال در شش ماه

استاندار کردستان عنوان کرد: توسعه ورفاه تنها در بستر امنیت شکل می‌گیرد و بدون وجود امنیت پایدار، اعتلا و پیشرفتی برای استان قابل تصور نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در نشست با جمعی از روحانیون و ماموستایان به مناسبت هفته وحدت ضمن تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص) گفت:وحدت میان اقوام و مذاهب از برکات انقلاب و نگاه مترقی امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب است که باید از آن محافظت و از ایجاد هر نوع تفرقه‌ای پرهیز کنیم.

وی عنوان کرد: کردستان مظهر وحدت و برادری است و دشمنان با توسل به حربه‌های گوناگون درصدد آسیب وارد کردن به این یکپارچگی و وحدت هستند.

زارعی کوشا تحلیل درست شرایط و تبیین مسائل برای آحاد مردم را از وظایف خطیر روحانیون و ماموستایان در استان نام برد و گفت:جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب به معنی سرپوش گذاشتن بر نارسایی‌ها و ناکارامدی‌ها نیست ، بلکه به معنی تفکیک قائل شدن میان اصل انقلاب و مسائلی است که ممکن است به سبب صعف‌های مدیریتی عارض شده باشد.

استاندار کردستان اضافه کرد: اگر ما وظایف خود را در تبیین مسائل به درستی انجام ندهیم وسکوت پیشه کنیم دشمنان اهداف و نیات خود را القا خواهند کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان