منابع رسانه‌ای در سرزمین اشغالی از ثبت شکایت علیه یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به جرم به خطر انداختن ثبات سیاسی این رژیم در فرایند انتقال قدرت خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خبرها از ثبت شکایت از «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به جرم طرح اظهارات تحریک‌آمیز و اخلال […]

منابع رسانه‌ای در سرزمین اشغالی از ثبت شکایت علیه یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به جرم به خطر انداختن ثبات سیاسی این رژیم در فرایند انتقال قدرت خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خبرها از ثبت شکایت از «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به جرم طرح اظهارات تحریک‌آمیز و اخلال در روند انتقال قدرت از کابینه قبلی به کابینه جدید حکایت دارد.

در همین رابطه «شلومو کرحی» نماینده حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی با انتشار تصویرنامه شکایت خود و ارسال آن به مشاور حقوقی کابینه اسرائیل مدعی شد که در پی اظهارات تحریک‌آمیز روز گذشته یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو و روند تشکیل کابینه جدید شکایتی را به ثبت رسانده است.لاپید روز گذشته از افسران ارتش و مقامات محلی این رژیم خواسته بود تا علیه کابینه جدید نتانیاهو شورش کنند. در واکنش به این اظهارات لاپید، نتانیاهو با متهم‌کردن وی به طرح اظهارات خلاف قانون و مواضع تحریک‌آمیز گفته بود که لاپید چیزی بیش از یک بازنده بدبخت نیست.