پویش «به عشق حسین(ع) می بخشم» سبب آزادی یک زندانی در شهرستان دهگلان شد رئیس کل دادگستری استان کردستان از گذشت در پرونده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در قالب پویش به عشق حسین(ع) می بخشم، و آزادی یک زندانی در شهرستان دهگلان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت […]

پویش «به عشق حسین(ع) می بخشم» سبب آزادی یک زندانی در شهرستان دهگلان شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان از گذشت در پرونده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در قالب پویش به عشق حسین(ع) می بخشم، و آزادی یک زندانی در شهرستان دهگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: محکوم این پرونده پس از گذشت ۳ ‌سال به دلیل عدم توانایی در پرداخت دِین و با وجود چند فقره پرونده مالی در زندان بسر می برد.

وی افزود:در نهایت و با گذشت خیر کردستانی و با نشان دادن مهربانی و ایثار و در اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی از بدهی خود را بخشید و فرد زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ صلح و سازش، پویشی بنام «به عشق حسین (ع) می بخشم» با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر استان ایجاد شد و در این زمینه تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان