مدیر توزیع برق شهرستان بانه از واگذاری بیش از ۲۷۰۰ انشعاب برق به مشترکین بخش های مختلف طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: باهدف فراهم نمودن زیرساخت های لازم و همچنین افزایش ظرفیت جدید برای […]

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از واگذاری بیش از ۲۷۰۰ انشعاب برق به مشترکین بخش های مختلف طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: باهدف فراهم نمودن زیرساخت های لازم و همچنین افزایش ظرفیت جدید برای متقاضیان درمناطق شهری وروستایی طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۷۰۰ انشعاب برق دراین شهرستان با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد تومان به مشترکین در بخش های مختلف واگذار شد.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه افزود: با واگذاری ونصب این تعداد انشعاب برق، تعدادمشترکان در سطح شهر و روستای شهرستان بانه به مرز ۷۴هزارمشترک رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد انشعاب واگذار شده بیش از ۲ هزار انشعاب آن خانگی و تجاری و درحوزه شهری بوده است، افزود: ۳۸۴ انشعاب نیز به مشترکین در بخش روستایی و ۲۳۸ انشعاب به بخش های کشاورزی و صنعتی در سال ۱۴۰۰ واگذار شده است.

قادری گفت: همچنین ۲۰ دستگاه لوازم اندازه گیری جهت تامین روشنایی معابر و با هدف رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه در سطح روستاهای این شهرستان نصب شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان