رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تحقق مکتب شهید سلیمانی است و باید تعریف مکتب در اقتصاد را داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با گرامیداشت یاد […]

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تحقق مکتب شهید سلیمانی است و باید تعریف مکتب در اقتصاد را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان مکتب یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم تنها در بحث نظامی مطرح نیست و شامل همه ابعاد زندگی این شهید بزرگوار می‌شود، گفت: باید دید که حاج قاسم چه کرد که توانست جلوی داعش بایستد و مستضعفین دنیا را جمع کند؟

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی کشور و مردم ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: در این شرایط وظیفه داریم، مکتب شهید سلیمانی در اقتصاد را دنبال کنیم و حضور بسیج در این مجموعه به همین جهت است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در بسیج فعالان اقتصادی ایجاد و اجرای مکتب شهید سلیمانی در اقتصاد است، بیان کرد: ما باید تعریف مکتب در اقتصاد، تهیه راهبرد و اجرای استراتژی‌ها را داشته باشیم.

حسن‌پور با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب، مباحث اقتصادی را در انتخاب شعارهای سال مدنظر قرار داده‌اند، افزود: اگر به این شعارها و منویات حضرت آقا عمل می‌شد، امروز تا این اندازه مشکلات اقتصادی نداشتیم