هدف‌گذاری ما در سال جاری ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما بیشتر از این عدد است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

هدف‌گذاری ما در سال جاری ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما بیشتر از این عدد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با برنامه‌های وزارت کار برای تحقق شعار سال و فرامین رهبر انقلاب گفت: ما در بحث رشد تولید و مهار تورم برنامه ریزی هایمان را انجام داده ایم و خدمت دستگاه های مختلف عرض کردیم که معدل تولیدمان حداقل باید ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: به مجموعه کارخانجات و موسساتی که تحت پوشش صندوق‌های ما هستند هم این موضوع را اعلام کرده ایم که حداقل باید ۱۵ درصد معدل تولیدتان افزایش پیدا کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بحث افزایش قیمت ها امیدواریم که بتوانیم با رشد تولید افزایش قیمت را مدیریت و مهار کنیم.

مرتضوی در پایان در رابطه با یک میلیون شغل ایجاد شده توسط وزارت کار گفت: در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما بیشتر از این عدد است