بیش از ۲ هزار مورد تخلف در بازار کردستان کشف شد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۱۹۵ مورد بازرسی در بازار استان انجام شده که در نتیجه آن ۲ هزار و ۱۳ مورد تخلف کشف شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

بیش از ۲ هزار مورد تخلف در بازار کردستان کشف شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۱۹۵ مورد بازرسی در بازار استان انجام شده که در نتیجه آن ۲ هزار و ۱۳ مورد تخلف کشف شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی اظهار داشت: ماحصل بازدیدهای انجام شده از بازار استان توسط بازرسان این اداره کل تشکیل یک هزار و ۷۸۸ فقره پرونده تخلف و ارسال آن به تعزیرات حکومتی است.

وی ارزش ریالی تعداد پرونده های مذکور را ۹۶ میلیارد ریال خواند و اضافه کرد: علاوه بر این، یک هزار و ۶۹۳ مورد بازرسی هم توسط گشت مشترک انجام شده که منجر به تشکیل ۳۷۱ پرونده به ارزش هفت میلیارد ریال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۱۱۵ مورد بازرسی مربوط به عرضه کالای قاچاق در بازار انجام شد که در نتیجه آن ۸۰ پرونده به ارزش ۲۷۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

خلیقی تعداد بازرسی های انجام شده از انبارهای استان را هم یک هزار و ۳۵۵ مورد اعلام کرد و افزود: در این راستا هم ۸۳ پرونده به ارزش ۵۸ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

وی یادآور شد: در این مدت ۲ هزار و ۱۸۴ مورد شکایت مردمی در زمینه کالا و خدمات ثبت شده که از این تعداد ۹۳۳ مورد آن تلفنی و مابقی به صورت کتبی و حضوری بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان