برگزاری مراسم شب های قدر در ۹ تکیه از تخت فولاد مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیات‌ها و تشکل‌های مردمی در ۹ تکیه از تکایای تخت فولاد خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، […]

برگزاری مراسم شب های قدر در ۹ تکیه از تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیات‌ها و تشکل‌های مردمی در ۹ تکیه از تکایای تخت فولاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: آرامستان تاریخی تخت فولاد هر سال با فرارسیدن شب های قدر آماده میزبانی از زائران و شب زنده داران می‌شود و امسال نیز این مراسم در ۹ تکیه برگزار خواهد شد.
او با اشاره به فضاسازی و ایجاد حس و حال معنوی مناسب در تخت فولاد برای برپایی این مراسم افزود: تکایای بروجردی، ریزی، مادرشاهزاده، خوانساری، کازرونی، مسجد رکن الملک، گلستان شهدا، بابارکن الدین و صاحب روضات میزبان همشهریان و شب زنده داران گرامی در این شب‌ها هستند.
به گفته عمرانی، این مراسم معنوی همراه با مناجات خوانی، عزاداری و قرائت ادعیه توسط مداحان همزمان با شب‌های قدر حوالی ساعت۲۳ آغاز می شود.