پارک‌ حاشیه‌ای خودروها ساماندهی می‌شود معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارک حاشیه ای خودروها به صورت آزمایشی در سه خیابان پرتردد منطقه سه شهرداری اصفهان توسط پارکبان‌ها مدیریت می‌شود تا سایر شهروندان بتوانند از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

پارک‌ حاشیه‌ای خودروها ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارک حاشیه ای خودروها به صورت آزمایشی در سه خیابان پرتردد منطقه سه شهرداری اصفهان توسط پارکبان‌ها مدیریت می‌شود تا سایر شهروندان بتوانند از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان طی سال‌های اخیر در حال اجرای روش‌هایی برای کنترل ترافیک پارک‌ خودروها در حاشیه خیابان‌های شهر است.

او با اشاره به مشکلات و هرج و مرج ناشی از پارک خودروها به صورت غیرساماندهی شده در نقاط مختلف شهر افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک در نظر دارد با همکاری پلیس راهور نسبت به اعمال قانون رانندگان خاطی از طریق سامانه متحرک موتور سیکلت اقدام کند.

او ادامه داد: دوره‌های آزمایشی این طرح اجرا شده و نسبت به رفع مشکلات آن اقدام لازم صورت گرفته است، چنانکه این طرح با دریافت کد پلیسی ماموریت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات این معاونت در خصوص کاهش بار ترافیکی خیابان‌های مرکزی شهر اظهار کرد: پارک حاشیه ای خودروها به صورت آزمایشی در سه خیابان پرتردد منطقه سه شهرداری اصفهان توسط پارکبان مدیریت می‌شود تا سایر شهروندان بتوانند از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کنند.

او ادامه داد: عملیات خط‌کشی و نصب تجهیزات ترافیکی در این سه خیابان در دستور کار قرار گرفته که با هماهنگی پلیس راهور اجرا می‌شود.

حق‌شناس با اشاره به مشکلات ایجاد شده در سیستم پارک حاشیه‌ای و عدم بهره‌برداری از سامانه هوشمند خاطرنشان کرد: ابتدا باید اقدامات فیزیکی در این خصوص انجام شود و پس از فرهنگ‌سازی لازم، هوشمندسازی آن در رئوس فعالیت‌های این معاونت قرار ‌گیرد.