دریافت بیش از ۱۰۰۰ اثر در جشنواره «رشد آموز» اصفهان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان، مخاطب این جشنواره هستند و تاکنون بیش از یک هزار اثر در محورهای گوناگون دریافت و وارد مرحله داوری شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان، مخاطب این جشنواره هستند و تاکنون بیش از یک هزار اثر در محورهای گوناگون دریافت و وارد مرحله داوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، وجیه فاضل در خصوص برگزاری جشنواره «رشد آموز» اظهار کرد: معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با عنایت به ظرفیت بسیار مطلوب مجلات رشد و خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان و معلمان دوره‌های آموزشی ابتدایی و متوسطه، از آبان‌ماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، جشنواره «رشد آموز» را برگزار کرده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ مطالعه و مجله خوانی، شناسایی توانمندی‌های دانش‌آموزان و معلمان و بروز استعدادهای آنان کسب مهارت در زمینه‌های مختلف و ایجاد رقابتی سالم و متنوع با محوریت فرهنگ مطالعه اشاره کرد.

وی اذعان داشت: همه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان، مخاطب این جشنواره هستند و تاکنون بیش از یک هزار اثر در محورهای گوناگون دریافت و وارد مرحله داوری شده است.

فاضل خاطرنشان کرد: باوجوداینکه این جشنواره از سوی معاونت آموزش ابتدایی استان و ویژه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، سایر استان‌ها از جمله تهران، اراک و اردبیل و گیلان نیز آثار خود را برای جشنواره ارسال کرده‌اند و ما ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در استان‌های مذکور، آثار آنان را در مرحله داوری بررسی خواهیم کرد