نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز راه شهدا را ادامه داده و با صبرشان در حال مجاهدت هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از ایثار حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در ابتدای سفر خود به استان اردبیل با حضور […]

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز راه شهدا را ادامه داده و با صبرشان در حال مجاهدت هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از ایثار

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در ابتدای سفر خود به استان اردبیل با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه (س) با قرائت زیارت‌نامه شهدا و گل‌باران مزارهای مطهر شهیدان به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
وی در این سفر و در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد «فیروز ایرانی» و «ترحم هاتفی» ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری

گفت: دیدار با جانبازانی که شهدای زنده هستند را برای خود افتخار می‌دانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری با بیان اینکه جانبازان از قبل اعضای بدن خود را به‌عنوان سفیر راهی بهشت کرده‌اند،

گفت: جانبازان با تحمل دردهای ناشی از مجروحیت و با صبرشان در حال مجاهدت هستند. «ان الله مع الصابرین» در مورد کسانی است که در میدان جنگ مجروح شده و صبر می‌کنند و این جانبازان از زمره شهدا بوده و با آنان محشور می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر و همسر شهیدان «شاپور و محرم خلفی زاده» دیدار و گفت‌وکرد.

شکری در این دیدار بیان کرد: مادران شهدا فرزندان خود را به بهترین شکل تربیت کردند و باعث افتخار هستند و همسران شهدا نیز با پر کردن خلأ عاطفی پدر، فرزندان برومند و با لیاقت تحویل جامعه دادند. خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز راه شهدا را ادامه داده و با صبرشان در حال مجاهدت هستند.

وی تصریح کرد: همسران و مادران شهدا کار زینبی کردند و از ایشان می‌خواهیم دعا کنند که ما شرمنده خون شهدا و خانواده‌های شهدا نباشیم و خانواده‌های شهدا کم‌وکاستی‌های ما را حلال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه برنامه سفر خود به اردبیل با روحانی جانباز و آزاده دوران مبارزات انقلاب اسلامی «میرزا سلیمان حیدری» دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوتی بیش از ۳ سال در زندان رژیم ستم‌شاهی با آزاده حیدری هم‌بند بودند،

اظهار کرد: برای ما توفیق بزرگی بود که با هم‌رزم دوران مبارزات انقلاب اسلامی دیدار تازه کنیم و برای ایشان و همه آزادگان کشورمان آرزوی سلامتی داریم.

در این سفر مدیرعامل شرکت شاهد، مدیرعامل شرکت بازرگانی شاهد و مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد وی را همراهی می‌کنند