مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران طی بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه شیراز با کارکنان ایثارگران و فرزندان معزز شهدای فرودگاه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید مردانیان با قدردانی از اقدامات انجام شده […]

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران طی بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه شیراز با کارکنان ایثارگران و فرزندان معزز شهدای فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید مردانیان با قدردانی از اقدامات انجام شده در خصوص کارکنان و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر بر حمایت و ارائه خدمات به جامعه ایثارگران تاکید و پیگیری مطالبات آن‌ها را امری مهم عنوان کرد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، با اعلام اینکه تبدیل وضعیت ایثارگری از حدود ۵۰ درصد عبور کرده است، افزود: با انجام رایزنی و تعاملات، سازمان اداری استخدامی با پست‌های تخصیصی موافقت نموده و تبدیل وضعیت سایر کارکنان نیز انجام خواهد شد.
آقای مردانیان با اشاره به پیگیری وضعیت معلولین اظهار کرد: در جریان این بازدید امور مربوط به افراد توان خواه، کم بینا و نابینا نیز احصا و رصد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
در ادامه مشاور وزیر با تقدیر از وضعیت حجاب کارکنان اداره کل گفت: نکته حائز اهمیت در این بازدید، نوع پوشش بانوان اداره کل بود که همه بانوان دارای حجاب برتر بودند و جا دارد از مدیرکل فرودگاه تشکر و قدردانی بعمل آید.