سالمندان و زنان سرپرست خانوار در اولویت توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان(ره) گفت: سالمندان و زنان سرپرست خانوار با توجه به میزان آسیب‌پذیری در اجتماع و تنوع نیازمند ها، در اولویت رسیدگی کمیته امداد قرار دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،هادی […]

سالمندان و زنان سرپرست خانوار در اولویت توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان(ره) گفت: سالمندان و زنان سرپرست خانوار با توجه به میزان آسیب‌پذیری در اجتماع و تنوع نیازمند ها، در اولویت رسیدگی کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،هادی بنایی ، توجه به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: این دو گروه از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد به‌واسطه تنوع نیازمندی‌ها و همچنین میزان آسیب‌پذیری در اجتماع، نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سالمندان محور وحدت در خانواده، محله و منطقه خود هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۷۴۰ پرونده مردان بالای ۵۵ سال و زنان بالای ۶۰ سال تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری سطح استان واگذار شده است.

وی با اشاره به حجم پرونده‌های واگذار شده به مراکز نیکوکاری، افزود: تاکنون ۵۶ هزار و ۶۸۳ پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده که ازاین‌بین ۳۱ هزار و ۵۲۰ پرونده زنان سرپرست خانوار هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، با بیان اینکه تجمیع خیران در مراکز نیکوکاری مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند را فراهم آورده، گفت: مراکز نیکوکاری، حلقه اتصال خیران با نیازمندان است و مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف و خصوصاً به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را هموارتر کرده است.