در چهارشنبه امام رضایی مسئول کانون تعلیم وتربیت خدمت رضوی شهرستان بوئین میاندشت به نمایندگی از فرهنگیان شهرستان در جلسه مدیر کل آموزش وپرورش استان بامدیران ومعاونین حضور پیدا کرد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،کاویانی در این جلسه به بیان پاره ای از مشکلات وکمبودهای مدارس ومسائل وموضوعات حوزه تعلیم وتربیت پرداخت .وی به […]

در چهارشنبه امام رضایی مسئول کانون تعلیم وتربیت خدمت رضوی شهرستان بوئین میاندشت به نمایندگی از فرهنگیان شهرستان در جلسه مدیر کل آموزش وپرورش استان بامدیران ومعاونین حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،کاویانی در این جلسه به بیان پاره ای از مشکلات وکمبودهای مدارس ومسائل وموضوعات حوزه تعلیم وتربیت پرداخت .
وی به خدمات ارزنده فرهنگیان در تمام عرصه‌ ها اشاره کرده و اظهار داشت: معلمان این منطقه با روحیه جهادی وایثارگری همیشه حماسه آفرین هستند.
کاویانی در ادامه از همکاری بسیار خوب معلمان این شهرستان با کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بوئین میاندشت یاد کرد و تاکید کرد: در دوران کرونا در زمینه خرید کپسول اکسیژن، تهیه ماسک،تهیه غذا برای بیماران کرونایی و….. بیشترین همکاری را داشته اند.
مسئول کانون تعلیم وتربیت خدمت رضوی شهرستان بوئین میاندشت، در پایان به اهمیت جایگاه معلمین اشاره کرد وخواستار رفع موانع ومشکلات موجود این قشر زحمتکش شد.
خبرنگار: الهام خانی