وزیر خارجه قطر شب یکشنبه در توییتی حملات صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و نوشت که تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی غیر قابل قبول است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از القدس العربی، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در توییتی نوشت که تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی […]

وزیر خارجه قطر شب یکشنبه در توییتی حملات صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و نوشت که تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی غیر قابل قبول است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از القدس العربی، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در توییتی نوشت که تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران غیرقابل قبول است.

وزیر خارجه قطر افزود: تجاوزهای مستمر (رژیم) اسرائیل و تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی مسجدالاقصی با جلوگیری از اعتکاف، حمله به نمازگزاران و عادی سازی حملات با هدف تقسیم زمانی یا مکانی در مسجد الاقصی امری غیرقابل قبول است.

وی گفت: جامعه جهانی باید مسئولیت خود را در قبال حمایت از حقوق مردم فلسطین بر عهده بگیرد.

نظامیان صهیونیستی دور تازه‌ای از خشونت با فلسطینیان در مسجدالاقصی را شروع کرده‌اند و بامداد چهارشنبه گذشته به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنها را از مسجد بیرون کنند.

در این حمله صهیونیست‌ها، بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر بازداشت شدند.

از چهارشنبه گذشته تاکنون مسجدالاقصی مکان درگیری و تنش میان نظامیان مسلح صهیونیستی و فلسطینیان معتکف در مسجد است.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.