از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود/راه روستایی مهم‌ترین مطالبه منطقه کوماسی استاندار کردستان؛ تلاش می‌کنیم از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود و مشکلات جاده را برطرف کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان روز گذشته در حاشیه فینال مسابقات فوتبال جام کوماسی که در […]

از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود/راه روستایی مهم‌ترین مطالبه منطقه کوماسی

استاندار کردستان؛ تلاش می‌کنیم از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود و مشکلات جاده را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان روز گذشته در حاشیه فینال مسابقات فوتبال جام کوماسی که در روستای «هلیزآباد» شهرستان مریوان برگزار شد، اظهار داشت: نشاط اجتماعی اولویت برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی استان است و امیدواریم نظیر این برنامه‌ها در دیگر نقاط استان برگزار شود.

استاندار کردستان افزود: تلاش می‌کنیم از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود و مشکلات جاده را برطرف کنیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل حقابه این دهستان خواهیم بود و امیدواریم چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کوماسی به زودی به انجام برسد.

شیوا قاسمی‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مشکلات منطقه کوماسی زیاد است اما همیشه مهمان‌نواز بوده‌اند و انتظار داریم مسئولان استان رفع مشکلات مردم این منطقه را جدی‌تر پیگیری کنند.

قاسمی پور با اشاره به اینکه اولین و مهم‌ترین مطالبه مردم روستای هلیزآباد ساخت راه روستا می باشد، عنوان کرد: تاکنون ۱۹ روستا از ۳۳ روستای دهستان کوماسی از راه آسفالت بهره‌مند شده‌اند‌ که ۲.۵ کیلومتر آن آسفالت شده و مطالبات برای آسفالت مابقی آن ادامه دارد.

فرماندار مریوان نیز در مراسم برگزاری مسابقات جام کوماسی اظهار کرد: سال گذشته این مسابقات با حضور ۱۱ تیم برگزار شد که امسال خوشبختانه با حضور ۲۴ تیم و با شور بیشتری برگزار شد، همچنین ۳۰۰ گل زده شده در این مسابقات نشان دهنده روند روان و تهاجمی این مسابقات است.

اسماعیل احمدی گفت: ورزش فوتبال و فوتسال در مریوان جزو زندگی مردم است وطرفداران زیادی دارد.

احمدی افزود: توجه به ورزش روستایی اهمیت ویژه‌ای دارد و جزو برنامه‌های زیر بنایی است که خوشبختانه استاندار نیز حامی این موضوع است.

فرماندار مریوان مشکلات اساسی منطقه کوماسی را مشکل جاده‌های آن عنوان کرد و گفت: با پیگیری های استاندار بنیاد علوی در این منطقه مستقر شده و در راستای فعالیتهای عمرانی تلاش می کند.