ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی در ۱۰ ماهه امسال معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی در ۱۰ ماهه امسال در کشور خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از برنامه ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری ۳۲۰ […]

ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی در ۱۰ ماهه امسال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی در ۱۰ ماهه امسال در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از برنامه ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری ۳۲۰ هزار فرصت شغلی تا اول بهمن ماه محقق شده است.

وی افزود: برای ایجاد ۳۲۰ هزار فرصت شغلی ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع تبصره ۱۶ جذب شده است.

فیروزآبادی اظهار کرد: اگر بتوانیم منابع تبصره ۱۶ را تا ۲۵ هزار میلیارد تومان که مصوب شده است را جذب کنیم و منابع تبصره ۱۸ که هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است محقق شود، می‌توانیم تا پایان سال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیشتر چه کسب و کار‌هایی ایجاد شده است گفت: به طور عمومی در شهر‌ها بیشتر کار‌های عمومی در روستا‌ها کار‌های کشاورزی و دامپروری و در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان کار‌های صنایع دستی توسعه پیدا کرده است و برنامه نیروگاه خورشیدی یک برنامه مهم است که در تلاشیم امسال موانع حقوقی و قانونی آن رفع شود تا بتوانیم آن را اجرا کنیم.