۱۴۱ هکتار از اراضی ملی جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری در کردستان تعیین تکلیف شد اسکندری گفت: در سومین جلسه کمیسیون طرحهای غیرکشاورزی موضوع ماده(۲۱) یکصدو چهل و یک هکتار از اراضی ملی و دولتی جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری در کردستان تعیین تکلیف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

۱۴۱ هکتار از اراضی ملی جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری در کردستان تعیین تکلیف شد

اسکندری گفت: در سومین جلسه کمیسیون طرحهای غیرکشاورزی موضوع ماده(۲۱) یکصدو چهل و یک هکتار از اراضی ملی و دولتی جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری در کردستان تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه، سومین جلسه کمیسیون طرحهای غیرکشاورزی موضوع ماده ۲۱  به منظور بررسی درخواستهای واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرحهای سرمایه¬گذاری و اشتغال زایی در سطح استان برگزار شد.
پیمان اسکندری اظهار کرد: در این جلسه تعداد ۲۸ فقره پرونده به مساحت تقریبی ۱۴۱ هکتار بررسی و تعیین تکلیف شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: این طرح ها مربوط به درخواستهای واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی و تمدید قرارداد اجاره، انتقال قطعی جهت اجرای طرحهای صنعتی و گردشگری و خدماتی در شهرستانهای استان بوده است.

وی به مهمترین پرونده های مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و افزود: احداث طرح تولید کنسانتره آهن در شهرستان قروه به مساحت۴۸۰ هزار  مترمربع، طرح مصالح سنگی ساختمانی دانه بندی شده در شهرستان کامیاران به مساحت۱۰ هزار مترمربع و طرح کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن و مستربچ پلیمری شده در شهرستان مریوان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع از طرح های مطرح شده در این کمیسیون بود.

گفتنی است این جلسه که با حضور استاندار کردستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیر امور اراضی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس دانشگاه آزاد واحد کردستان و مدیرکل ورزش و جوانان در سالن جلسات استانداری کردستان برگزار شد.