پلیس با هنجارشکنان هیچ گاه مماشات نمی‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فراجا در سفر به شیراز نظم و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: نیرو‌های جان برکف انتظامی برای برقراری این دو مهم در کشور، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند […]

پلیس با هنجارشکنان هیچ گاه مماشات نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فراجا در سفر به شیراز نظم و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: نیرو‌های جان برکف انتظامی برای برقراری این دو مهم در کشور، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
سردار قاسم رضایی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: اعتراضی که منجر به آشوب، ناهنجاری، ناامنی و خسارت شود، در کشور ما جایگاهی ندارد و پلیس هم با افرادی که چنین اهدافی را دنبال می‌کنند هیچ گاه مماشات نمی‌کند.
وی گفت: بر اساس قانون، پلیس وظیفه دارد با هر جرم مشهودی برخورد کند و خسارت به اموال دولتی و مردم و اخلال در امنیت و آرامش جامعه از جرایم مشهود است و برای مجمموعه پلیس این موضوع قابل پذیرش نیست که در این مواقع تماشاگر باشد.
جانشین فراجا همچنین با اشاره به نقش برهم زنندگان و مخلان نظم جامعه در اغتشاشات اخیر ادامه داد: این افراد مطمئن باشند در هر جایگاهی که هستند اقداماتشان بدون پاسخ نخواهد ماند.
سردار رضایی گفت: در اغتشاشات اخیر تعدادی از خواص بی بصیرت، مجرمان و متهمان و افراد صاحب نفوذ، با صحبت‌ها و فعالیت‌های خود فتنه را تحریک کردند و باعث خسارات جانی و مالی شدند که این افراد علاوه بر سهیم شدن در ناهنجاری، باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.
وی قوی شدن ایران اسلامی، قطع وابستگی به کشور‌ها و دولت‌های خارجی در بخش‌های مختلف و تقویت عفاف و حجاب بانوان به عنوان یک قدرت ملی را از دلایل دشمنی‌های استکبار دانست و افزود: تحمل ایرانی این چنین قدرتمند برای آن‌ها سخت است و همین موضوعات باعث می‌شود هر روز آن‌ها به دنبال درست کردن فتنه‌ای جدید برای این ملت و کشور باشند، اما غافل از این موضوع هستند که مردم ایران مردمی هوشیار هستند و فریب توطئه‌های آن‌ها را نمی‌خورند