بسیج رسانه مطالبات خبرنگاران کردستان را دنبال می‌کند

بسیج رسانه مطالبات خبرنگاران کردستان را دنبال می‌کند

مسئول بسیج رسانه استان کردستان گفت: به سهم خود مطالبات خبرنگاران استان را از ارشاد، مسئولان استانی و کشوری مطالبه‌گری می‌کنیم.

سازمان بسیج رسانه
مطالبات خبرنگاران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از تسنیم، به مناسبت گرامیداشت روز قلم، یک دوره مسابقات تیراندازی توسط بسیج رسانه ویژه خبرنگاران استان کردستان در سالن شهرک بعثت این شهر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور سردار مدنی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس، مسئول بسیج رسانه استان، رئیس هیئت تیراندازی و خبرنگاران رسانه‌های مختلف کردستان دنبال شد.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان در این مسابقات ضمن تبریک این روز به همه فعالان این عرصه اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های استان برگزار شد.

فرصتی برای دورهمی و هم‌افزایی

حجت رشیدی گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات می‌تواند فرصتی برای دورهمی و هم‌افزایی بیشتر اصحاب رسانه باشد.

وی تصریح کرد: این مسابقه تیراندازی مورد استقبال خبرنگاران و با نظارت، قوانین روز و حضور داوران هیئت تیراندازی استان برگزار شد.

رشیدی عنوان کرد: امیدواریم این فضای دوستی و تعامل در کنار رقابت همواره حفظ شود.

وی در ادامه از تعامل و همراهی اصحاب رسانه در پوشش برنامه‌های بسیج و سپاه در استان قدردانی کرد. و افزود: خبرنگاران کردستانی دلسوز، فعال و همسوی نظام هستند و علی‌رغم مشکلات اقتصادی و بی‌توجهی‌ها اما کم‌توقع هستند.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان ابراز داشت: خبرنگاران کردستانی با وجود همه مشکلات هیچ‌گاه از هیچ لحاظی در انجام رسالت کاری خود کم نگذاشتند و این رویکرد قابل تقدیر است. ما نیز به سهم خود مطالبات این قشر مدافع و وفادار به انقلاب را مطالبه‌گری کرده و از هیچ کمکی به آنان دریغ نخواهیم کرد.

وی از همکاری رئیس هیئت تیراندازی استان بابت سالن و برگزاری مسابقات با حضور داوران قدر دانی کرد.

رشیدی همچنین یادآور شد: سپاه هر ساله با هدف قدردانی از زحمات اصحاب رسانه کردستان مراسم در خور شانی را برگزار کرده است.

اگرچه مشکلات این عزیزان از جمله بیمه‌ای، حقوقی و شغلی به دست ما تنهایی قابل حل نیست و نیازمند تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی است اما به سهم خود در هر بخشی که بتوانیم نگاهمان حمایتی است.

رتبه های برتر خبرنگاری

در پایان “رامیار غفاری” از خبرگزاری تسنیم استان کردستان حائز رتبه نخست؛ توفیق مفاخری از فارس رتبه دوم و فیروز رضایی از صداوسیما رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.