زینب آذرمند همسر شهید حسین تقی‌پور می‌گوید: به همسرم تبریک می‌گویم، به مادرش که پسرش واقعاً راه درست را انتخاب کرد. دشمن اشک‌های من را نخواهد دید. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،حداقل ۲۶ نفر از مدافعان امنیت در طول یک ماه گذشته به‌دست عناصر ضدانقلاب و آشوبگر در اغتشاشات […]

زینب آذرمند همسر شهید حسین تقی‌پور می‌گوید: به همسرم تبریک می‌گویم، به مادرش که پسرش واقعاً راه درست را انتخاب کرد. دشمن اشک‌های من را نخواهد دید.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،حداقل ۲۶ نفر از مدافعان امنیت در طول یک ماه گذشته به‌دست عناصر ضدانقلاب و آشوبگر در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند. برخی از بسیجیان، پاسداران و نیروهای پلیس که همه خواهان بازگشت آرامش به شهر بودند، نامشان در زمره این شهدا قرار گرفت، کسانی که همه تلاش خود را برای کنترل امنیت کوچه و خیابان می‌کردند تا اغتشاشگران به جان مردم نیفتند و از کسی سلب آسایش نکنند، و حالا نام شهدای مدافع امنیت کنار شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی تا ابد خوش خواهد درخشید.شهید حسین تقی‌پور یکی از بسیجیان تهران و ساکن اسلام‌شهر بود که چندی پیش در تهرانپارس مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت و با ضربات سنگین آنان به سرش به‌شدت مجروح شد و ساعاتی بعد به شهادت رسید. همسر و تنها فرزندش این روزها با استقامت از شهیدی می‌گویند که هرچند ناجوانمردانه در شهر خود به شهادت رسید اما هیچ‌وقت آرزویی بزرگتر از شهادت نداشت. زینب آذروند همسر شهید حسین تقی‌پور است.